Kannettava V400 on markkinoiden pienin ja nopein maksupääte.
4G-, WiFi- ja Bluetooth-yhteyksillä toimiva langaton pääte on kaupantekijän joustavin kumppani tiskille, pöytiin tai vaikka messuille.
Maksupäätteessä on tehokas akku. Toimituksessa tulee mukaan vakiona myös kätevä lataustelakka. Suuri 3,5” Gorilla Glass –teknologialla suojattu kosketusnäyttö on kirkas ja se parantaa selkeästi maksukokemusta.
V400 kuuluu uuteen Engage-mallisarjaan. Hinnoittelu on joustava ja monipuolinen, joten löydät yrityksellesi helposti sopivan palvelumallin.
V400-maksupäätteelle on erikseen valittavat lisäpalvelut ja palvelun kuukausimaksut kauppiasasiakkaille.
Tapahtumamaksu ja provisioprosentti ovat voimassa EU:n Visa -ja Mastercard –korteissa. EU:n ulkopuolisissa korteissa sekä yrityskorteissa sovelletaan lisäprovisiomallia.
Kaikki hinnat alv.0%. Pidätämme oikeuden hinnaston muutoksiin sopimusehtojen mukaisesti.
Palvelun kuukausimaksu sisältää seuraavat palvelut: Maksupääte, ohjelmiston käyttöoikeus, tapahtumien reititys, maksupäätteen perushuolto, asiakaspalvelu, lähimaksaminen, raportointipalvelut.
Ohjelmiston käyttöoikeus
Ohjelmistolisenssi ja siihen sisältyvä ylläpitopalvelu antaa asiakkaalle käyttöoikeuden sopimuksen nojalla toimitettuihin ohjelmistoihin ja laitteisiin sekä ohjelmistopäivitykset maksupäätteisiin. Verifone takaa, että ohjelmistot täyttävät kulloinkin maksukorttialalla voimassa olevat pakolliset tietoturvamääritykset ja standardit sekä kaikki voimassa olevat maksupäätteitä koskevat velvoittavat tietoturvamääräykset kiinteän sopimuskauden aikana.
Tapahtumien reititys
Tapahtumien reitityksessä korttimaksujen varmennuskyselyt ja maksutapahtumat maksupäätteeltä kulkevat tapahtumien vastaanottajille varmasti, turvallisesti ja nopeasti Verifonen palvelukeskuksen kautta. Palvelussa on turvallinen salattu yhteys pankkiverkkoon ja se on Finanssialan keskusliiton määrittämien turvastandardien mukainen.
Laitteen perushuolto
Maksupäätteen vikaantuessa Verifone korjaa tai toimittaa asiakkaalle vastaavankuntoisen korvaavan vaihtolaiteen veloituksetta viimeistään seuraavan kolmen (3) arkipäivän (ma-pe) kuluttua siitä, kun vikaantunut laite on saapunut Verifonen huoltoon. Mikäli Verifonen laitehuolto havaitsee, että maksupäätteen vika on aiheutunut esimerkiksi tapaturmasta, ulkopuolisesta henkilöstä, tulipalosta, ilmastoinnin, sähkön tai salaman aiheuttamista vioista tai häiriöistä, vesivauriosta tai muusta tällaisesta syystä taikka muuttuneista käyttöolosuhteista tai laitteen käyttämisestä muuten kuin asianmukaisella tavalla, laitteen huoltokustannukset veloitetaan asiakkaalta. 36 kuukauden jälkeen Asiakas vastaa palvelussa olevien maksupäätteiden huoltokustannuksista itse.
Asiakaspalvelu
Verifonen asiakaspalvelu palvelee arkisin 8-19 ja lauantaisin 9-14.
Lähimaksaminen
Lähimaksaminen aktivoidaan asiakkaan käyttöön maksupäätteen ohjelmoinnin yhteydessä.
Raportointipalvelu
Raportoinnin avulla yritys hallitsee maksupäätteiden kautta tulevia rahavirtoja keskitetysti. Palvelu kerää tapahtumat maksupäätteiltä asiakkaan määrittämiin ryhmiin ja lähettää ne kerran päivässä asiakkaan määrittelemille tapahtumien vastaanottajille. Palvelu helpottaa huomattavasti tapahtumien lähetyksessä mahdollisesti tapahtuneiden virheiden havaitsemista ja korjaamista, myyntien täsmäyttämistä ja kuukauden vaihteen tilanteen selvittämistä.